دانلود آهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

دانلود آهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه

اهنگ جدید ایرانی محسن ابراهیم زاده جدایی دو طرفه محسن ابراهیم‌زاده آهنگ جدید خود را منتشر کرد 

شما میتوانید این آهنگ را با کیفیت های 128 و 320 در این وبلاگ دانلود کنید

  

متن آهنگ جدایی دو طرفه محسن ابراهیم زاده

امشب بی تو من گیج و خرابم ای دل

دور از توام و خواب ندارم

میدونم توام بی من خرابی ابری شدمو تاب ندارم

بگو از من چی شنیدی به کی داری دلو میدی

حقم نبوده که هیچ وقت منو نفهمیدی

توی این جدایی یه دفعه تقصیر هر دو طرفه

من شب جاده و ماه مقصدمون بی هدفه

بگو از من چی شنیدی به کی داری دلو میدی

حقم نبوده که هیچ وقت منو نفهمیدی

توی این جدایی یه دفعه تقصیر هر دو طرفه

من شب جاده و ماه مقصدمون بی هدفه

غصه ی شب فکر و خیالت منو پیرم کرد

با اینکه نمیخواستم باشم به یادت زمین گیرم کرد

دل دیگه طاقت نداره باید تورو به دست بیاره

بگو از من چی شنیدی به کی داری دلو میدی

حقم نبوده که هیچ وقت منو نفهمیدی

توی این جدایی یه دفعه تقصیر هر دو طرفه

من شب جاده و ماه مقصدمون بی هدفه

بگو از من چی شنیدی به کی داری دلو میدی

حقم نبوده که هیچ وقت منو نفهمیدی

توی این جدایی یه دفعه تقصیر هر دو طرفه

من شب جاده و ماه مقصدمون بی هدفه

به کی داری دلو میدی حقم نبوده که

توی این جدایی یه دفعه تقصیر هر دو طرفه

من شب جاده و ماه مقصدمون بی هدفه

دانلود آهنگ 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.