دانلود آهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

دانلود آهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی مادر

دانلود اهنگ جدید سالار عقیلی مادر

Download New Music Salar Aghili - Madar

آهنگ جدید و شنیدنی سالار عقیلی به نام مادر را که به تازگی منتشر شده است را میتوانید در این رسانه به صورت رایگان دانلود کنید 

و در نظرسنجی ما شرکت کنید 

به همراه لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ 

متن آهنگ سالار عقیلی مادر

مادر من مادر من در طواف 

عطر تو خدارو دیدم 

مادر من مادر من با تو به  

شکوه و زیبایی رسیدم 

آسمان در عمقه چشمت ریشه دارد  

خنده کن تا در زمین باران ببارد 

من کجا و ترسم از دیوارو بن بست 

تا که رد پای تو مرز بهشتست 

لمس دستت لمس دریاست  

با تو از هر سرابی در امانم 

تا گلو در تبر در خزانم  

پیشه تو من بهاری ناگهانم 

مادر من مادر من سجده ی فرشته ها به دامنه تو  

مادر من مادر من راز خلقت در نگاه روشنه تو 

مادر من مادر من  

سجده ی فرشته ها به دامنه تو 

مادر من مادر من 

راز خلقت در نگاه روشنه تو 

شعله ها بر جمع زدن جز زندگی نیست  

رسمه پروانه به جز پروانگی نیست 

عشقه تو اما برایه این جهانست  

نقطه ی تلفیقه خاکو آسمانست 

لمس دستت لمس دریاست  

با تو از هر سرابی در امانم 

تا گلو در تبر در خزانم  

پیشه تو من بهاری ناگهانم 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.