دانلود آهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

دانلود آهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

مجید خراطها بنام شرمنده

آهنگ غمگین و گریه اور مجید خراطها بنام شرمنده

در وبلاگ 30 تا موزیک دانلود کنید آهنگ شرمنده از مجید خراطها را و این آهنگ را برای دوستان خود

شیر کنید 

Exclusive Song: Majid Kharatha – Sharmande

  

متن آهنگ شرمنده مجید خراطها

این جمله رو دیگه نگو که دل تو رو زدم

فکرش رو کی میکرد اصلا بری یک درصدم

هرکی که پشتت حرفی زد پشت تو در اومدم

سپردی که سمتت نیام مگه دشمنت شدم

تو عاشقم بودی ولی بوده تقصیر خودم خیلی پیگیرت شدم

شرمنده اگه عکساتو هنوز دارم

روی شونم عطر موهاتو هنوز دارم

شبیه یه مرده روی تخت صد ساله نوری

نه میخوابم نه بیدارم

شرمنده اگه عکساتو هنوز دارم

روی شونم عطر موهاتو هنوز دارم

شبیه یه مرده روی تخت صد ساله نوری

نه میخوابم نه بیدارم

 مجید خراطها - شرمنده

لعنت به اون روزی که ما راهمون خوردش بهم

هر بار میبینم عکستو خیلی میریزم بهم

تو باعثش بودی اگه الان داغون و لهم

تا که فراموشت کنم چند شبی هیچ عکسی نذار

اگر که دلتنگت شدم زنگ زدم هم برندار بچه بازی در نیار

شرمنده اگه عکساتو هنوز دارم

روی شونم عطر موهاتو هنوز دارم

شبیه یه مرده روی تخت صد ساله نوری

نه میخوابم نه بیدارم

شرمنده اگه عکساتو هنوز دارم

روی شونم عطر موهاتو هنوز دارم

شبیه یه مرده روی تخت صد ساله نوری

نه میخوابم نه بیدارم

دانلود آهنگ با کیفیت 128

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.