دانلود آهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

دانلود آهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

اهنگ جدید علی یاسینی جنگ

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی جنگ 

Download New Music Ali Yasini + Jang + Mp3

 آهنگ  نزار زندگی بیشتر از این برام سخت بشه بنام جنگ  با صدای علی یاسینی با بهترین کیفیت  از طریق لینک دانلود مستقیم آماده دانلود میباشد 

 

متن آهنگ جنگ علی یاسینی

کاش بشه وقتی که داری ور میری

با گوشیت دستت بره رو اسمم کاش بشه آخر قصه برسم

یه جایی که بگم دیدی تونستم کاش بشه راهت بخوره رد شی

ازین دور و ورا یه سری بهم بزنی با اینکه خورد شدم دوس ندارم

بشکنی تو میدونی گرده زمین نذار زندگی برام بیشتر از این سخت بشه

یکم به خودت بیا فکر کنم وقتشه از آسمون سنگ بیاد حتی اگه جنگ بشه

دل من تورو میخواد میدونی حقشه نذار زندگی برام بیشتر از این سخت بشه

یکم به خودت بیا فکر کنم وقتشه از آسمون سنگ بیاد حتی اگه جنگ بشه

علی یاسینی جنگ

دل من تورو میخواد میدونی حقشه

نمیدونی از دست خیابونا چی میکشم

اگه نیای کل این شهرو به آتیش میکشم تو کل این دنیا زورت به من رسید

فقط اگه نیای به خدا میگم که نگذره ازت بهش میگم دوست دارم شاید اون باور کنه

شاید یه کاری کنه توی مریضو آدم کنه دلم ازت واقعا پره دلت مثل آهن

شده اول تویی آخر خودت نذار زندگی برام بیشتر از این سخت بشه

یکم به خودت بیا فکر کنم وقتشه از آسمون سنگ بیاد حتی اگه جنگ بشه

دل من تورو میخواد میدونی حقشه نذار زندگی برام بیشتر از این سخت بشه

یکم به خودت بیا فکر کنم وقتشه از آسمون سنگ بیاد حتی اگه جنگ بشه

دل من تورو میخواد میدونی حقشه 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.