دانلود آهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

دانلود آهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

اهنگ جدید ایرانی حجت اشرف زاده به نام مه دخت

اهنگ جدید ایرانی حجت اشرف زاده به نام مه دخت

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی حجت اشرف زاده بنام مه دخت دانلود کنید و از شنیدن این آهنگ لذت ببرید همراه با متن کامل اهنگ

Download New Music Hojat Ashrafzadeh – Mah Dokht

ترانه: محمدمهدی علی نژاد, موزیک: فرامرز نصیری, تنظیم: رضا پناهی

  

متن آهنگ مه دخت حجت اشرف زاده

مه دخت فریبای پریوش تو کجایی از من شده ای خسته و از عشق فراری

من پای تو ماندم که به اثبات رسانم تو ماه ترین دختر این بوم و دیاری

بی تو من به گریه میرسم نه نگو به تو نمیرسم وای من تورا ندارم

عطر تو برای منن نفس خانه ام بدون تو قفس نه نرو نمیگذارم

جان و دل میبری چون نشد خبری بی وفا وفا نداری

میبری دل مرا ماه من بگو چرا قصد آمدن نداری

مه دخت فریبای پریوش تو کجایی از من شده ای خسته و از عشق فراری

من پای تو ماندم که به اثبات رسانم تو ماه ترین دختر این بوم و دیاری

بی تو من به گریه میرسم نه نگو به تو نمیرسم وای من تورا ندارم

عطر تو برای منن نفس خانه ام بدون تو قفس نه نرو نمیگذارم

دانلود آهنگ 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.